Retourneren & annuleren

Wij hopen natuurlijk dat iedereen blij is met de bestelling. Onze memory vriendjes die je via onze webwinkel koopt, worden op maat gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na start van productie definitief. 

 

Wil je je bestelling annuleren, dan kan dat nog tot het moment dat we met jouw memory vriendje aan de slag gaan. Stuur ons hiervoor een mail, dan zullen wij jouw bestelling annuleren en je een bevestiging sturen. Als we al met het memory vriendje bezig zijn, kunnen we in overleg de bestelling nog annuleren maar kunnen hier wel annuleringskosten aan verbonden zijn. 

Reparatie

Allereerst willen wij nog eens benadrukken dat de Memory Vriendjes geen speelgoed zijn. Zo blijft hij mooi. Mocht er toch iets met jouw Memory Vriendje gebeuren, dan vinden we dat erg vervelend.

Als bij ontvangst van jouw memory vriendje blijkt dat er iets niet goed is, bijvoorbeeld dat wij een naadje over het hoofd hebben gezien waar een gaatje in zit, meld dit dan binnen 72 uur na ontvangst via de mail. Je kunt jouw Memory Vriendje dan binnen een week na de melding naar ons terugsturen (op onze kosten, wij maken een verzendlabel voor je) en wij zullen zorgen dat jouw memory vriendje zo snel mogelijk gemaakt wordt. 

Gebeurt er later onverhoopt nog iets met jouw Memory Vriendje, en wil je deze gerepareerd hebben? Ook dan helpen we je uiteraard graag. Als je ons een berichtje stuurt, dan bespreken we met jou de mogelijkheden en welke kosten er verbonden zijn aan de reparatie.  

Klachten

Ben je helaas niet tevreden met jouw memory vriendje? Dan raden wij je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@russelenco.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.